اعلام زمان ثبت‌نام دوره کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی

تاریخ ثبت‌نام در پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر سال ۱۴۰۲ اعلام شد.


به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر سال ۱۴۰۲ می‌رساند، ثبت‌نام در دوره یاد شده از روز سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۷ (هفتم شهریور  ۱۴۰۲) آغاز و در روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۱۳ (سیزدهم شهریور ۱۴۰۲) پایان می‌پذیرد؛ داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در مهلت مقرر برای ثبت‌نام منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام در آزمون، همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

همچنین به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر سال ۱۴۰۲ می‌رساند، ثبت‌نام در دوره‌های یاد شده از روز یکشنبه ۱۴۰۲/۶/۵ (پنجم شهریور ۱۴۰۲) آغاز و در روز دوشنبه ۱۴۰۲/۶/۱۱ (یازدهم شهریور ۱۴۰۲) پایان می‌پذیرد؛ داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در مهلت مقرر برای ثبت نام منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org اقدام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام در آزمون، همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار