همزمان با هفته دولت در مراسمی با حضور استاندار قزوین از بخش الحاقی مرکز آموزشی درمانی قدس در قزوین افتتاح شد.

همزمان با هفته دولت در مراسمی با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، بخش الحاقی بیمارستان قدس در قزوین افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این بخش با ۲۲۰۰ مترمربع زیربنا در سه طبقه الحاق شده و دارای آزمایشگاه، بخش تخصصی اطفال، مرکز جامع تکامل کودکان و اورژانس است.

برای راه اندازی این بخش با اضافه شدن ۴۰ تخت بستری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

عبدالله دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در مراسم افتتاح این بخش اظهارداشت: بخش الحاقی برای توسعه خدمات به کودکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دارای چهار بخش آزمایشگاهی، اورژانس کودک، اختلالات حرکتی، عصبی و گفتاری، بخش تکاملی کودکان و بخش تحت نظر و جنرال ویژه کودکان است.

این مسئول بیان کرد: بخش اختلالات خواب کودکان برای اولین بار در استان در این بیمارستان در فضایی بالغ بر ۲۰۰ مترمربع راه اندازی شده و خدمات لازم را به کودکان دارای اختلال ارائه می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی به طرح‌های آماده افتتاح در هفته دولت هم اشاره کرد و افزود: همزمان با این هفته ۳۳ پروژه درمانی، بهداشتی و مرتبط با سلامت در مناطق مختلف استان افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: برای افتتاح این طرح‌ها بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

دیده بان تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰ پروژه بهداشتی و درمانی در استان در حال اجراست که از صفر تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مدیر یادآورشد: همچنین ۸۰ پروژه و ۱۶۰ طرح بهداشتی درمانی در استان قزوین عملیاتی خواهد شد که با تکمیل آن‌ها بخش مهمی از نیاز‌های درمانی استان مرتفع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار