مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: در سال گذشته ۲ هزار و ۶۳ میلیارد تومان مالیات ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شد.

عزیزالله عباسپپور مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در مراسم افتتاح ساختمان اداری امور مالیاتی شهرستان آبیک گفت:  در سال گذشته ۲ هزار و ۶۳ میلیارد تومان از محل عوارض پرداختی موضوع مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شد که در این زمینه با رشد ۱۱۴ درصدی مواجه بودیم.

عباسپور افزود: افزایش ۷۱ درصدی و تحقق ۱۰۸ درصدی درآمدی مالیاتی نسبت به میزان مصوب آن در سال ۱۴۰۱ از جمله موفقیت‌های این اداره محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: شناسایی بیش از ۲۸ هزار مودی جدید مالیاتی در دو سال اخیر، دریافت بیش از ۱۰ هزار اظهار نامه مالیاتی جدید برای عملکرد سال ۱۴۰۱ و تولید اظهار نامه مالیاتی برآوردی مودیان فاقد اظهار نامه به ارزش بیش از ۴۷۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در سال گذشته، پذیرش مالیات ابرازی بیش از ۵۲ هزار و ۱۹۱ مودی مالیاتی، توسعه سامانه مودیان و ایجاد کار پوشه برای بیش از ۱۱۸۰ مودی، از مهمترین دستاورد‌های این اداره است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین بیان کرد: همچنین استرداد بیش از ۲۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مالیات ارزش افزوده به صادرکنندگان در سال گذشته، رشد ۲۳۷ درصدی عوارض ارزش افزوده در پنج ماهه سال جاری، اختصاص بیش از ۲۳۷ میلیارد تومان جهت ارتقای سلامت و ارائه خدمات درمانی و اختصاص بیش از ۳۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای توسعه ورزش در استان در پنج ماهه سال جاری و طراحی و تولید اپلیکیشن قانون پایانه‌های فروشگاهی، رادیو مالیات وکیوسک اطلاع رسانی مالیاتی در راستای تکریم مودیان مالیاتی از دیگر اقدامات این اداره است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار