۳۰ تاکسی به ناوگان عمومی استان اضافه می‌شود

رئیس اداره مسافراداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری گفت: ۳۰ تاکسی تازه نفس به ناوگان عمومی استان اضافه می‌شود.

اصغر رحیمی رئیس اداره مسافراداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری گفت: تفاهم‌نامه‌ای در راستای نوسازی ناوگان سواری با سازمان راهداری کشور و صندوق کارآفرینی امید بسته و سهمیه‌ای برای هر استان مشخص شد که سهمیه استان ما ۳۰دستگاه است.

رئیس اداره مسافر افزود: طبق این سهمیه مدارک لازم از ۳۰ تاکسی با مدل ۸۳ تا ۸۵ گرفته شده است و به محض تایید مرکز رانندگان با دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومان به سود۴ درصد و ۱۰۰ میلیون آورده خود ماشینشان را با سمند سورن دوگانه‌سوز تعویض می‌کنند.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: با اعلام این طرح ۹۹ درخواست تعویض خودروی فرسوده از سراسر استان برایمان ارسال شد، اما تنها ۳۰ درخواست با رعایت شروط و اولویت‌ها به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ارسال می‌شود و مابقی ناوگان از طریق تبصره ۱۸ نوسازی و بهسازی می‌شوند.

رحیمی اظهار کرد: ۹۵۳ سواری در ناوگان و حمل‌ونقل استان مشغول فعالیت هستند که عمر ۷۰۰ دستگاه از این تعداد زیر ۱۰ سال است و نیاز به تعویض یا بهسازی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.