در پی غرق شدن دو پسر بچه ۸ ساله در استخر آب ذخیره واقع در منطقه ۲۱، دادستان عمومی و انقلاب تهران از تشکیل پرونده در دادسرای جنایی تهران خبر داد.

بر اساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه در پی غرق شدن دو پسر بچه ۸ ساله در استخر آب ذخیره واقع در وردآورد، خیابان طالقانی، پارک زیتون، به دستور دادستان عمومی و انقلاب تهران پرونده‌ای در دادسرای جنایی تهران برای مقصران احتمالی این حادثه تشکیل شد.

این دو پسر بچه ۸ ساله با خانواده جهت تفریح به پارک زیتون رفته بودند که عبور آن‌ها از زیر فنس‌ها و ورود آنان به داخل استخر ذخیره آب متعلق به پارک، به فوت آنان منجر شد.

در پی این اتفاق با دستور دادستان تهران، اجساد این دو کودک جهت تعیین علت فوت به پزشکی قانون منتقل شد.

علی صالحی همچنین دستور تشکیل تیم کارشناسی، بازدید و معاینه محل و اخذ اظهارات مطلعین را صادر کرده و موارد فو‌ق از جمله اقدامات قضایی انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسول زهرائی رئوف
۰۶:۱۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
دادستان ها و قضات خدا را در نظر بگیرند و دنبال قربانی نگردند اگر مقصری نبود مقصر نتراشند برای رضایت دل خانواده کودک ها عدالت را زیر پا نگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
واقعه غم انگیزی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
دیوار کمتر از سه متر دیوار خوبی محسوب نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۱۶ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
شهرداریها مقصر اصلی این فاجعه ها هستن. باید فنس رو محکم میکردن . پارک محل سکونت ما در منطقه پردیس سیمهای برق ول زیاد هستن . هرچی هم میگیم کو گوش شنوا. خدایی نکرده ی مشکل پیش بیاد تازه به عقل میان .فقط بلدن آسفالت کنند.
آخرین اخبار