نظارت ویژه بر نمازخانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی در طرح اربعین حسینی

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری استان اردبیل از نظارت ویژه بر نمازخانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در طرح اربعین حسینی برای خدمت رسانی به زائران کربلا خبر داد.

جعفر دارابی افزود: اکیپ‌های ویژه نظارت و بازرسی از عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و نمازخانه‌ها تشکیل شده که در طرح جابجایی زائرین اربعین حسینی از ۲۷ مردادماه الی ۲۰ شهریور بر مکان‌های یاد شده نظارت می‌کنند.

او خاطر نشان کرد: این اکیپ‌ها بطور مستمر از سالن‌های غذاخوری، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بازدید می‌کنند و با رفع نواقص و مشکلات بررسی شده تلاش می‌کنیم خدمات شایسته‌ای به زائران اربعین حسینی ارائه دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: جابجایی زائران اربعین حسینی استان اردبیل با ۲۷۰ دستگاه اتوبوس در حال انجام است و همکاران حوزه حمل ونقل شبانه روز در پایانه‌های مسافری استان و هم چنین پایانه شهید سلیمانی مهران مستقر شده ودر حال خدمت رسانی هستند.

دارابی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی نماز برای مدیران شرکت ها، انجمن‌های مسافربری و رانندگان بخش حمل و نقل عمومی سواری و اتوبوس در شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد و مشکین شهر گفت: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز است.

او توزیع اقلام فرهنگی، سجاده نماز مسافری، تهیه، تولید و پخش فیلم‌های کوتاه در اتوبوس‌ها با موضوع نماز را از اقدامات شورای اقامه نماز اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل عنوان کرد و گفت: با برنامه ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت‌های تبلیغاتی ناوگان حمل و نقل عمومی، رسانه ها، سایت‌ها و فضای مجازی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ آسمانی و ارزشمند نماز تلاش می‌کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل نصب بیش از ۱۸ تابلوی معرفی مجتمع‌های خدماتی در نمازخانه‌ها این مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی را یادآورشد و تصریح کرد:در این تابلو‌ها اطلاعات مربوط به مجتمع‌ها در معرض دید عموم قرار گرفته و مسافران عزیز می‌توانند هرگونه شکایات و پیشنهادات خود را جهت بررسی به سامانه‌های پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.