چهار دستگاه اتوبوس بنز آتروس و شش دستگاه ون به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قزوین اضافه شد.

تقوی، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین با اعلام این خبر افزود: ۱۸ دستگاه اتوبوس از محل اعتبارات دولتی با وجوه شهرداری جهت جا به جایی مسافر در سطح شهر قزوین خریداری شده و تا به امروز پس از هشت ماه پیگیری ۴ دستگاه تحویل اتوبوسرانی قزوین شده است  و امیدواریم سایر اتوبوس‌ها طبق وعده داده شده طی ماه‌های آینده به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قزوین اضافه شود.

 تقوی با بیان اینکه آمار جا به جایی مسافر خطوط اتوبوسرانی در دو ماهه اول سال ۱۴۰۲، یک میلیون ۳۲۶ هزارو ۶۲۵ نفر بوده است که نشان دهنده ۲۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

وی اضافه کرد: این آمار بیانگر استقبال شهروندان قزوینی در استفاده از اتوبوس شهری است که سازمان اتوبوسرانی با خرید ۱۸ دستگاه اتوبوس و پیگیری‌های لازم جهت تحویل این تعداد به دنبال رضایت مسافران است.

تقوی اظهار کرد: جهت تردد در مسیر‌های با ظرفیت مسافر پایین شش دستگاه ون خریداری شده است که چهار دستگاه در خط پادگان و دو دستگاه دیگر در خط شهرک عارف در حال خدمات رسانی به شهروندان قزوینی است.

این مسئول گفت: با توجه به به افزایش تقاضای مردم در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی این سازمان آمادگی دریافت شش ون جدید در مسیر‌های با ظرفیت مسافر پایین در سطح شهر قزوین را دارد و در راستای رضایت مندی شهروندان این سازمان در تلاش است تا کیفیت خدمات را به نحو مطلوب افزایش دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.