سفارت ایران در پاریس: خللی در روند فعالیت‌های کنسولگری وارد نشده/ اوضاع تحت کنترل است

رایزن رسانه‌ای سفارت ایران در پاریس گفت: اوضاع ساختمان کنسولگری ایران در پاریس، در پی حمله خصمانه گروهی از عناصر ضدانقلاب تحت کنترل بوده و خللی در روند فعالیت‌های آن وارد نشده است.

رایزن رسانه‌ای سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس اعلام کرد که عوامل حمله بزدلانه عناصر ضد انقلاب به ساختمان کنسولگری ایران در پاریس تحت تعقیب هستند.

براساس این گزارش، بامداد امروز شنبه افرادی ناشناس منتسب به گروه‌های معاند و ضد انقلاب در تلاشی مذبوحانه اقدام به آتش زدن چند لاستیک در مقابل درب ورودی ساختمان بخش کنسولی این سفارت کرده و به درب ورودی این ساختمان آسیب جزیی وارد نمودند.

وی افزود: این حریق بعد از دقایقی با حضور پلیس و نیرو‌های آتش نشانی اطفا شد و پیگیری‌های لازم نزد وزارت امور خارجه فرانسه و مقامات مسئول پلیس برای گشایش تحقیقات قضایی و شناسایی عاملان این عمل جنایتکارانه در دست انجام است.

منبع: ایرنا

برچسب ها: کنسولگری ، فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
وزارت خارجه فرانسه باید پاسخگو باشد !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
تو سالگرد فتنه اسرائیل میخواست خرابکاری موشکی کنه ،داعش حمله تروریستی کرد ،تو فرانسه به سفارت ما حمله شد. بعد یه سری میگن کسایی که این کار ها رو میکنن مردم هستن. نه اینا دشمنان ایران هستن و مردم همونجور که از نظام و کشور در مقابل صدام دفاع کردن، تو دهن اینا هم میزنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
دشمنان ایران هر کاری از دستشون بربیاد انجام میدن از دبوار سفارت کشور همسایه بالا میرند روابط کشور را 8سال دچار تنش میکنن
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد علی اشتیانی
۰۸:۰۶ ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
به وقت پگاه؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۲:۴۵ ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
اینان بخشی از عقلای سازمان مجاهدین خلق هستند که از سازمان بعنوان نردبانی جهت رسیدن به مقاصد خود استفاده کردن با رجوی عازم پاریس شدند و وقتی که در سال ۶۵ سازمان به صدام حسین اعلام وفاداری کرد و مقر سازمان از فرانسه به عراق انتقال یافت تا به همراه صدام هم علیه مردم ایران و عراق بجنگند بخشی از همین اقایان ضد نظام سرمایه داری زندگی در پاریس را به عراق ترجیج دادن و اینک در دوران پیری به جایی ابراز ندامت و توبه از مواضع ضد امپریالیستی خود فیل آنان یاد هندوستان نمود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
همونطور که اذربایجان بخاطر حمله ایران ترک کرد شما نباید فرانسه ترک‌کنید یا دلتون نمیاد بخور بخور و پاریس ول کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
حرف مفت خرجي نداره مي دونم ميسوزي ولي يه حرفي بزن كه باعث خنده نشه
آخرین اخبار