۱۱ مخزن ذخیره آب شهری خراسان جنوبی در دست ساخت است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: ۱۱ باب مخزن ذخیره آب شهری به حجم ۲۶ هزار متر مکعب در این استان در دست ساخت است.

دوستی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: افزایش ظرفیت مخازن یکی از اقدامات اساسی بعد از افزایش ظرفیت تولید برای تامین آب پایدار مناطق شهری و روستایی است که در دستور کار این شرکت قرار دارد.

او افزود: همچنین تعداد ۹۹ باب مخزن ذخیره آب شرب روستایی به حجم ۱۹ هزار و ۴۳۰ متر مکعب در دست ساخت است و در مجموع بیش از ۴۵ هزار متر مکعب به حجم مخازن ذخیره آب استان با اعتبار ۴۸۰ میلیارد ریال افزوده می‌شود.

دوستی ادامه داد: در حال حاضر این پروژه‌ها در دست اجراست و تلاش داریم با تکمیل آن‌ها در اسرع وقت حجم مخازن ذخیره آب شرب استان را در راستای رفاه مردم افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی همچنین با اشاره به واگذاری انشعاب آب و فاضلاب از ابتدای امسال گفت: هزار و ۸۰۴ انشعاب آب در مناطق روستایی و ۲ هزار ۳۰۵ انشعاب آب در مناطق شهری استان واگذار شده است.

او بیان کرد: در این مدت هزار و ۸۳۶ انشعاب فاضلاب در مناطق شهری و ۱۵ انشعاب در مناطق روستایی واگذار شد.

دوستی به همکاری بنیاد ابراهیمی در اجرای پروژه‌های اصلاح شبکه‌های آبرسانی روستایی خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: تفاهم‌نامه ۶۱ پروژه اصلاح شبکه‌های آب روستایی بین شرکت آب و فاضلاب استان و بنیاد خیریه ابراهیمی به امضا رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی عنوان کرد: براساس این تفاهم‌نامه قرار است بنیاد ابراهیمی مبلغ ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در پروژه‌های اصلاح شبکه‌های آب روستایی استان مشارکت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.