اتصال ۱۱ دستگاه به سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در قزوین

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: تا کنون ۱۱ دستگاه به سامانه پنجره واحد مدیریت زمین متصل شده اند که در صورت تامین زیرساخت‌های کشوری مابقی دستگاه‌ها نیز باید به آن متصل شوند.

علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین در شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: با توجه به تاکید رهبر فرزانه انقلاب در خصوص پیشگیری از جرایم مرتبط با حوزه زمین خواری، اجرای موفق سامانه پنجره واحد مدیریت زمین می‌تواند در پیشگیری از جعل اطلاعات، تبانی و نقض حقوق بیت المال موثر بوده و گام مهمی در حفاظت از اراضی محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: ۳۵ دستگاه در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین مسئول هستند که تا کنون ۱۱ دستگاه به این پنجره متصل شده اند که در صورت تامین زیرساخت‌های کشوری مابقی دستگاه‌ها نیز باید به آن متصل شوند.

شعبانی در خصوص مشکل مزارع پرورش ماهی و رودخانه غربی شهر بیدستان گفت: با توجه به پیچیدگی موضوع تصمیم گیری در خصوص این مشکل نیاز به بررسی کارشناسی دارد و باید در جلسات تخصصی و با حضور کارشناسان و نمایندگان دستگاه‌های مسئول بررسی و تصمیم گیری شود.

علی فولیان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین هم گفت: در جلسات باید بدون تعارف و با استفاده از خرد جمعی برای حل مشکل تغییر کاربری اراضی کشاورزی به صورت مسئولانه تصمیم گیری و عمل کینم.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در حوزه پیشگیری و مقابله با تغییر کاربری تکالیفی بر عهده دارد، گفت: شالوده دادرسی در اجرای حکم‌های صادره است و باید در اسرع وقت نسبت به اجرای رای‌های قطعی دراین زمینه اقدام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار