فرمانده سپاه عاشورا در یادواره شهدای ۲۲۰ شهید شهرستان هشترود گفت:دشمن از قدرت و اتحاد ما در هراس است و ایران اسلامی امروز به قدرتمندترین کشور در دنیا تبدیل شده که این نعمت الهی به برکت خون شهداست.

عباسقلی‌زاده گفت: به واسطه اتحاد مردم، انسجام مسئولین و وحدتی که امروزه مابین دستگاه‌های دولتی و نیرو‌های مسلح ایجاد شده به اندازه‌ای از قدرت، اقتدار و عزت رسیده‌ایم که کل ابرقدرت‌ها ناامید شده و عقب‌نشینی کرده‌اند و اکثر کشور‌های دنیا به سمت ایران رو می‌آورند.

وی افزود:جهاد تبیین موجب زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا می‌شود.

تراب محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم گفت:این فرهنگ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد و بر این اساس وظیفه ما در این حوزه بسیار سنگین است.

وی اقتدار جمهوری اسلامی را مدیون خون پاک شهدای وطن دانست و گفت: امروز همه ما مدیون شهدا هستیم از این رو برگزاری یادواره‌های شهدا جهت تجلیل از آن‌ها و خانواده‌های آن‌ها بر همه ما واجب است.

حجت الاسلام جعفریان امام جمعه هشترود  نیزبیان کرد:شهدا در اخلاص، ایمان و علم بهترین و برگزیده‌ترین بودند و امروز وظیفه ما پیروی و عمل به وصیت‌نامه شهداست که باید در جامعه نهادینه شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز ابهت ایران به بالاترین مرتبه رسیده که این جایگاه به برکت خون شهداست که دشمن را به زانو درآورده است.

 

برچسب ها: شهدا ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.