اعضای هیئت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های استان قم معرفی شدند.

اعضای هیئت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های استان قم با استناد به ماده پنج قانون نظارت شورای نگهبان بر انتخابات و با تصویب هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

حجت‌الاسلام محمد آفتابی به عنوان رئیس و آقایان احمد فقیهی و علی‌اصغر محبی‌مطلق به عنوان اعضای هیأت نظارت حوزه انتخابیه قم، کهک، جعفرآباد و آقایان منصور بابائیان و محمدعلی اسماعیلی به عنوان نمایندگان هیأت نظارت در بخش‌های خلجستان و سلفچگان معرفی شدند.

حجت‌الاسلام رجب اکبرزاده به عنوان رئیس و آقایان جواد متقیان‌منش و ابراهیم ملاابوالقاسمی به عنوان اعضای هیأت نظارت حوزه فرعی شهرستان کهک و آقای مهدی شکارچی به عنوان نماینده هیأت نظارت در بخش فردو منصوب شده اند.

 محمد صالح به عنوان رئیس و آقایان ابوالفضل مراد بگلو و حجت‌الاسلام حسینعلی دهقانی به عنوان اعضای هیأت نظارت حوزه فرعی شهرستان جعفرآباد و آقای علیرضا سلمانی بعنوان نماینده هیأت نظارت در بخش قاهان معرفی شدند.

فرایند پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس از ۱۶ مرداد تا ۲۲ مرداد ماه به مدت هفت روز، و ثبت نام نهایی متقاضیان حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهر ماه تا ۳ آبان ماه می‌باشد. دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات خبرگان در یازدهم اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار