مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از جذب ۳۵۶ معلم جدید در مدارس استان خبر داد.

افشین امیریان با اشاره به اتمام فرایند مصاحبه پذیرش‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: ۳۵۶ معلم جدید در مدرسه‌های ابتدایی و استثنایی استان جذب شدند.

وی افزود: سهمیه جذب آموزگار برای مدارس ابتدایی و استثنایی استان در آزمون استخدامی ۵۲۶ نفر بود که بیش از ۷۰ درصد این سهمیه جذب شدند و مابقی نمره تراز را کسب نکردند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بیش از هزار و ۴۰۰ نفر برای انجام مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش پذیرش شدند و فرایند پذیرش این افراد انجام شد.

امیریان گفت: امسال هزار و ۸۰۰ نفر از فرهنگیان استان بازنشسته شدند و یک‌هزار نفر نیز کمبود نیرو در سطح استان از سال‌های گذشته بود که این کمبود نیرو با جذب استخدامی‌های جدید آموزگاری و دبیری و استفاده از ظرفیت نیرو‌های بازنشسته و حق‌التدریس معلمان شاغل و همچنین بازنشسته رفع خواهد شد.

وی اظهار کرد: کمبود نیروی انسانی در مدارس استان در مناطق ۱۷گانه به صورت نقطه‌ای وجود دارد و با سرعت در حال جذب و ساماندهی نیرو در این مناطق هستیم.

امیریان با اشاره به اینکه نیرو‌های بازنشسته دارای تجربه بالا هستند، از این قشر دعوت کرد در سال تحصیلی‌جاری یاری‌رسان آموزش و پرورش باشند.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری فرصت استفاده از معلمان شاغل و بازنشسته به صورت ۲۴ ساعت در هفته حق‌التدریسی فراهم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار