فرمانده سپاه شوش گفت: غرب، عملیات پیچیده‌ای را به نام تحریف طراحی کرده و همواره در پی ایجاد بحران بوده است و راهکار مقابله با دشمنان، جهاد تبیین است.

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده سپاه شوش گفت: انقلاب اسلامی در شرایطی یه پیروزی رسید که جهان در زیر سلطه دو بلوک غرب و شرق به سرکردگی آمریکا و شوروی بود و ملت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی (ره) در برابر زورگویان عالم ایستاد و این شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی به یکی از مهمترین شعار‌ها و خواسته ملت تبدیل شد.

او می‌گوید: همانطور که امام خامنه‌ای فرمودند، جنگ تحمیلی ۸ساله یک جنگ بین المللی بود علیه این کشور و انقلاب اسلامی نوپای ملت ایران و این جنگ ۸ ساله یک جنگ همه جانبه علیه ایران بود و در این هجوم ناجوانمردانه، شرق و غرب متحد شده بودند؛ فرانسه، آلمان، آمریکا، شوروی و ... هر کدام به نوعی با صدام همکاری می‌کردند.

 فرمانده سپاه شوش ادامه داد: جهان غرب و دشمنان یک عملیات و برنامه پیچیده‌ای را با محوریت تحریف طراحی کرده اند و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون نیز در پی ایجاد بحران در کشور ما بوده اند و بحران آفرینی یکی از اهداف آن‌ها در فتنه‌های متعدد بوده است.

 سرهنگ موسوی گفت : تحریف به معنا و مفهوم وارونه جلوه دادن واقعیت هاست و اقدامی که رهبری به عنوان اولویت در مقابل جریان و توطئه تحریف مطرح فرموند، جهاد تبیین است.

او می‌گوید: تاریخ و اوضاع کنونی غرب سرشار از تناقض است. غربی‌ها خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند در حالی که ناقضان اصلی حقوق بشر خود غربی‌ها هستند.

به گفته او با یک جنگ رسانه‌ای تمام عیار از سوی دشمنان مواجه هستیم و تعداد فراوان شبکه‌های فارسی زبان که خواستگاه آن‌ها آمریکا و غرب است، تایید کننده وموید این موضوع است.

سرهنگ موسوی گفت: دفاع مقدس دانشگاه انسان ساز و یک گنجینه بزرگ است. یکی از درس‌های دفاع مقدس این است که قطعا مقاومت و ایستادگی، پیروزی به دنبال خود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.