از استفاده پهپاد در عرصه کشاورزی حمایت می‌کنیم

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برای فراگیر شدن استفاده از پهپاد و ارتقای کیفیت محصول و کاهش هزینه‌ها آماده همکاری و حمایت جدی هستیم.

علی راه انجام معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برای فراگیر شدن استفاده از پهپاد در فعالیت‌های مختلف کشاورزی و ارتقای کیفیت محصول و کاهش هزینه‌ها آماده همکاری و حمایت جدی هستیم.

علی راه انجام افزود: ظرفیت‌های خوبی در کشور و استان داریم که شاید برخی از آن‌ها را نادیده گرفته ایم که تولید پهپاد یکی از آنهاست.

وی بیان کرد: جای خرسندی دارد که در استان قزوین در کنار تولیدات متنوعی که در صنعت و کشاورزی داریم امروز با تلاش مجموعه‌ای از جوانان خوش فکر شاهد شکل گیری مجموعه‌ای در تولید پهپاد هستیم که این محصول بویژه در کشاورزی می‌تواند کارآیی زیادی داشته باشد.

وی یادآورشد: استفاده از پهپاد در بخش‌های مختلف سمپاشی، نقشه برداری و کاداستر، پایش تصویری، کمک به رفع تداخلات اراضی، پیشگیری از فعالیت متخلفان در کاربری اراضی کشاورزی بسیار ضروری و تاثیرگذار است و امیدواریم بتوانیم از این محصول در سطح گسترده تری برای مکانیزه شدن ضریب کشاورزی استفاده کرد.

راه انجام اظهارداشت: رویکرد استفاده از ابزار‌های نوین و هوشمند در این عرصه می‌تواند نگرش جدیدی در کشاورزی ایجاد کند و با بهره گیری از ظرفیت شرکت فرابرد می‌توان نیاز‌های فنی را تامین کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از چهار هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی در استان هستند که می‌توانیم با هماهنگی و تعامل با شرکت فرابرد برای آموزش و استفاده از پهپاد‌ها برنامه ریزی مدونی کرد.

راه انجام گفت: بزودی برای آغاز سال زراعی جدید جشنی برگزار خواهیم کرد که می‌توان در میان بهره برداران فعالیت‌های پهپادی شرکت فرابرد را معرفی کرد و ما هم در سازمان جهاد کشاورزی استان آمادگی داریم از این محصول هوشمند استفاده بیشتری کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار