مدیرعامل گروه صنعتی و دانش بنیان فرابرد فرانمای بلند آسمان گفت: بزودی تولید پهپاد‌های هیبریدی بدون باتری برای ارائه خدمات به بخش کشاورزی و سایر بخش‌ها آغاز می‌شود.

انصاری فرد مدیرعامل گروه صنعتی و دانش بنیان فرابرد فرانمای بلند آسمان گفت: در شرایط کنونی استفاده از تکنولوژی روز و تجهیزات مدرن بویژه پهپاد‌ها در عرصه‌های مختلف بویژه کشاورزی می‌تواند زمینه کاهش هزینه‌های تولید، داشت، کاشت و برداشت، افزایش بهره وری و تسهیل و تسریع در کار‌ها را محقق کند.

وی افزود: این شرکت توانسته با استفاده از بهترین تجهیزات و دانش روز دنیا در کنار بهره مندی از حضور دانش آموختگان و نخبگان رشته‌های هوافضا، الکترونیک، مخابرات، ربات‌های پرنده را با کیفیت و قدرت بسیار بالا و در سطوح گوناگون در رقابت با بهترین پرنده‌های دنیا تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

انصاری فرد بیان کرد: با فعالیت این گروه صنعتی زمینه اشتغال مستقیم ۱۴۰ نفر و غیر مستقیم ۳۰۰ نفر مهیا شده است.

وی تصریح کرد: در زمینه کشاورزی اخیرا با انعقاد قرارداد نسبت به فروش ۵۰ فروند پهباد کشاورزی اقدام شد و امسال هم ۳۰۰ فروند آماده تحویل شده است.

انصاری فرد بیان کرد: همچنین ۱۰۰ پهباد کشاورزی به مددجویان کمیته امداد تحویل داده شده که هر دستگاه با کاربر آن می‌تواند روزانه ۵ هکتار سمپاشی کرده و روزی ۵ میلیون تومان درآمد برای افراد ایجاد کند.

انصاری فرد در خصوص وضعیت بازار محصولات این شرکت نیز اظهارداشت: ۴۸ درصد محصولات تولیدی این شرکت در بخش کشاورزی، ۲۱ درصد فتوگرامتری، ۱۵ درصد نظامی و امنیتی و ۱۶ درصد به صورت پایش و سنجش از راه دور کاربرد دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.