کلنگ‌زنی بزرگراه شیراز ـ بوشهر در سفر رئیس جمهور انجام شود

امام جمعه کازرون با اشاره به در پیش‌رو بودن سفر رئیس جمهور به فارس خواستار کلنگ‌زنی بزرگراه شیراز ـ بوشهر در این سفر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی در خطبه‌های نماز جمعه کازرون به در پیش‌رو بودن سفر رئیس جمهور به استان فارس اشاره کرد و گفت: مردم کازرون قدردان زحمات شبانه‌روزی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت هستند و انتظار دارند که در ادامه افتتاح بزرگراه شیراز ـ اصفهان، کلنگ بزرگراه شیراز به بوشهر نیز انجام شود.

او تصریح کرد: انتظار مردم و شهید پرور کازرون از مسئولان استان و دولت در سفر رئیس جمهور به فارس با توجه به پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام همچون سد نرگسی، ارتقای َشبکه فاضلاب شهرستان، بیمارستان ۲۰۶ تخته خوابی پردیس و تونل محرم که در اولویت برنامه شهرستان و استان هستند، تخصیص اعتبار برای بهره‌برداری هرچه سریعتر آن‌هاست.

امام جمعه کازرون در ادامه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته انتظامی گفت: پلیس خدمتگزار در تمام برنامه‌ها و مناسبت‌ها کنار مردم است و خدمت می‌کند.

او ادامه داد: مردم با نیروی انتظامی انس و آرامش دارند و امروز امنیت خانواده‌هایمان را مرهون قطره قطره خون شهدای نیروی انتظامی می‌دانیم.

امام جمعه کازرون به فرا رسیدن هفته دامپزشکی اشاره کرد و افزود: معیشت، رشد و تغذیه سالم جامعه بستگی به تلاش‌های نیرو‌های شبکه بهداشت و اداره دامپزشکی با توجه به سلامت دام و فرآورده‌های دامی دارد.

صباحی خواستار احداث بازارچه دام زنده در کازرون شد و افزود: اداره اصناف، شبکه بهداشت، شهرداری، شورای شهر و دیگر قسمت‌های مرتبط نسبت به احداث بازارچه دام زنده برا تهیه مایحتاج مردم اقدام داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.