۸ عضو هیات اجرایی انتخابات در اندیمشک انتخاب شدند

فرماندار اندیمشک گفت: ۸ عضو هیات اجرایی انتخابات اسفندماه امسال در این شهرستان با حضور معتمدین انتخاب شدند.

یوسف زمانی اصل فرماندار اندیمشک در نشست معتمدین در سالن جلسات فرمانداری گفت: امروز هجمه‌های وسیع دشمن برای ایجاد ناامیدی از انتخابات ادامه دارد، همه باید با تلاش و جدیت در اجرای قانون و حضور پررنگ در صحنه انتخابات، دشمن را مایوس کنیم.

او  می‌گوید: نظام اسلامی دستاورد‌های بزرگی داشته، ولی دشمن همواره به دنبال پررنگ کردن کاستی‌ها بوده و تلاش می‌کند با این روش به اهداف خود دست یابد.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: همه تلاش و برنامه ما این است که بستر را برای انتخاباتی سالم، پرنشاط و قانونمند فراهم کنیم.

آقای زمانی اصل گفت: مردم همواره پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی بوده اند و با حضور باشکوه در انتخابات بار دیگر دشمنان کشورمان را ناامید می‌کنند.

او  ضمن دعوت از همه گروه‌های سیاسی به رعایت قانون، از همگان خواست قانون مداری را سرلوحه ر‌وند تبلیغات و برنامه‌های انتخاباتی قرار دهند.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: امروز با این جلسه عملا گامی مهم برای انتخابات برداشته می‌شود، نظام ما بر اساس مردم سالاری دینی بنا شده و انتخابات به فرموده مقام معظم رهبری آبروی نظام است.

آقای زمانی اصل با تاکید بر رعایت قانون در همه مراحل انتخابات گفت: ما باید در انتخابات پاسدار رای مردم باشیم و در پیشگاه خداوند متعال باید پاسخگوی اعمال خود باشیم.

او  افزود: ما خادم مردم هستیم و آن چیزی که برای ما بسیار مهم است بحث مشارکت مردمی و آراء مردم است.

 در این جلسه که با حضور اعضای هیات نظارت، صحرایی ریاست دادگستری و قهرمانی رییس اداره ثبت احوال برگزار شد از بین ۳۰ نفر معتمدین، خداداد اصغر پور، جعفر اکبری، محمود دزفولی، صید، ولی زیدی، علی پناه شوشی، مرتضی طیبی، پناه آزادی، محمد علی قاسمی به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی و شکراله بیات، علی جمالی، بهمن انوشه، عباس حصاریان، فرخ هدایی به عنوان عضو علی البدل انتخاب و برگزیده شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار