با وجود اینکه صهیونیست‌ها گذرگاه رفح را بسته‌اند، ترکیه دومین محموله کمک‌های بشردوستانه را برای کمک به فلسطینیان در نوار غزه به مصر فرستاد.

براساس گزارش شبکه تی آر تی ترکیه، دومین هواپیمای حامل کمک‌های انسانی ترکیه برای مردم فلسطین در فرودگاه بین‌المللی العریش مصر بر زمین نشست.

کمک‌های بشردوستانه ترکیه از گذرگاه مرزی رفح تنها گذرگاه مرزی مصر با غزه به فلسطین تحویل داده خواهند شد. اما از شروع بمباران غزه رژیم صهیونیستی این گذرگاه را بسته است.

اولین هواپیمای حامل محموله کمک‌های انسانی ترکیه به مردم فلسطین نیز روز گذشته به مصر رسیده بود.

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس روز شنبه هفتم اکتبر عملیات گسترده‌ای بنام طوفان الاقصی علیه جنایات رژیم صهیونیستی شروع کردند. در این حملات هزاران موشک از غزه به طرف اراضی اشغالی شلیک شده و فلسطینیان وارد شهرک‌های صهیونیستی شدند.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه طوفان الاقصی کند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین، شمار شهدای حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه از بامداد شنبه تا شامگاه جمعه، به هزار و ۹۰۰ تن از جمله ۶۱۴ کودک و ۳۷۰ زن رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۲ مهر ۱۴۰۲
دمشون گرم
آخرین اخبار