جلسه افتتاحیه کنست درپی روشن شدن آژیر‌های حمله موشکی از سوی حماس متوقف شد.

رژیم صهیونیستی پس از شکست اطلاعاتی از جنبش حماس و متحمل شدن خسارات و تلفات سنگین پس از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر، رسما علیه نیرو‌های مقاومت در غزه اعلان جنگ کرد. با این حال، علی رغم حملات گسترده ددمنشانه صهیونیست‌ها به غزه، حماس همچنان در حال شلیک راکت‌های خود به سمت سرزمین‌های اشغالی است. 

به گزارش تله تریدر، جلسه افتتاحیه زمستانی پارلمان رژیم صهیونیستی موسوم به کنست امروز (دوشنبه) پس از حملات راکتی جنبش حماس و روشن شدن آژیر خطر متوقف شد. 

در این جلسه افتتاحیه که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و رهبر حزب لیکود؛ اسحاق هرتزگ، رئیس رژیم صهیونیستی؛ و یائیر لاپید، رهبر مخالفان کابینه نتانیاهو حضور داشتند نطق‌های خود پیرامون اهمیت ادامه دادن عملیات نظامی علیه جنبش حماس را ایراد کردند. 

پیش‌تر پارلمان رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود حاضر به تعویق نشست افتتاحیه زمستانی خود به دلیل جنگ با حماس نیست، اما وقوع حملات راکتی و شنیده شدن صدای آژیر در بیت المقدس باعث شد این نشست متوقف شود. 

خبرگزاری فرانسه از شنیده شدن چندین صدای انفجار در بیت المقدس پس از شنیده شدن صدای آژیر در این منطقه خبر داد.

گفتنی است مقامات صهیونیست برای رسمیت بخشیدن به ادعا‌های خود برای پایتختی بیت المقدس (اورشلیم) برای اسراییل، جلسات کنست را از تل آویو به این شهر منتقل کرده اند. با این حال، مجامع بین المللی تشکیل دولت فلسطینی در مرز‌های ۱۹۶۷ و پایتختی قدس شرقی به رسمیت می‌شناسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
کاش حماس یه موشک بزنه وسط همین سالن
آخرین اخبار