فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل مسلحانه شهروند ایرانشهری پس از هشت ماه فرار و زندگی مخفیانه در این شهرستان خبر داد.

 

سردار دوستعلی جلیلیان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل مسلحانه شهروندی در شهر ایرانشهر، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و در تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که مقتول با خودروی ۴۰۵ خود در حال تردد در خیابان بوده که توسط افرادی با یک قبضه سلاح کلاش از ناحیه سر به قتل رسیده و قاتلان از صحنه جرم متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با جمع آوری سرنخ‌های موجود، متهمان مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری متهمان آغاز کردند.

وی اذعان کرد: با توجه به متواری بودن قاتلان، تلاش پلیس برای دستگیری آنها ادامه داشت تا اینکه روز قبل با اشراف اطلاعاتی سرنخ هایی از محل اختفاء متهمان بدست آورده، که در نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه قاتلان فراری شناسایی و در این خصوص تعداد پنج متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر که ۲ نفر از متهمان طی بازجویی انجام شده به قتل انجام شده اعتراف کردند.

سردار جلیلیان با اشاره به اعترافات متهمان به قتل با توجه به روبرو شدن با ادله و مستندات پلیسی، افزود: علت و انگیزه قتل اختلافات خانوادگی است.

برچسب ها: رعب و وحشت ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار