فرماندار نهبندان گفت: باید مسئولین امر به صورت قاطعانه با خودرو‌های شوتی و قاچاق سوخت مقابله کنند.

ایروانی فرماندار نهبندان در کمیسیون برنامه ریزی،  هماهنگی و نظارت  بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان نهبندان گفت: از سال ۱۴۰۱ مصوباتی را در این کمیسیون‌ها گذرانده ایم که انتظار داریم به نتیجه برسد و یا در حال اجرا باشد.

او قاچاق فرآورده‌های نفتی در نهبندان را یک چالش عنوان کرد و افزود: مسئله  خودرو‌های شوتی و اینکه شهرستان نهبندان در صدر این قاچاق قرار گرفته،  وظایف ما را سنگین‌تر می‌کند و انتظار است از مسئولین استانی و کشوری که با ورود قاطعانه با این پدیده مقابله کنند.

ایروانی با بیان اینکه مقرر شده شرکت نفت نسبت به تخلیه مخازن توقیفی در شهرستان اقدام کند، اظهار کرد: در نهبندان اگر بخواهیم اقدامی هم انجام دهیم با محدودیت جا و مکان مواجه هستیم  که بسیاری مخازن آسیب دیده و فرسوده است و انتظار داریم اقدامات لازم نسبت به تعویض و افزایش مخازن انجام شود.


بیشتر بخوانید


فرماندار نهبندان ادامه داد: سامانه سیپاد و جی پی اس بر اساس نوع پیمایش نصب شده و در دستور کار است، همچنین تمام پیمانکاران مکلف به نصب این سامانه‌ها شده اند.

او از کشاورزی در کنار صنعت و معدن و گردشگری یک پیشران اقتصادی نام  برد و بیان کرد: سوخت مورد نیاز تراکتور‌های کشاورزی باید از سوی جهاد کشاورزی و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی براساس کارکرد و عملکرد تأمین شود.

ایروانی تصریح کرد: برای سوخت زمستانی منازل دارای علمک باید برنامه ریزی و هماهنگی بین دستگاهی انجام و تصمیم گیری شود.

فرماندار نهبندان گفت: کارت‌های سوخت سرگردان در نهبندان باید به صورت مستمر جمع آوری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.