استاندار کرمان:

رضایت مردم از بیمه سلامت، جای قدردانی دارد

استاندار کرمان به مناسبت هفته بیمه سلامت از این اداره کل بیمه سلامت بازدید کرد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به مناسبت هفته بیمه سلامت از این اداره کل بیمه سلامت بازدید کرد. 

در این بازدید در جمع کارکنان بیمه گفت: بار بزرگی بردوش مجموعه سلامت است بخشی دربیمارستان و کار عملیاتی و بخشی که مهم است ودرکیفیت خدمات برای مردم مهم، خدمات پشتیبانی است که توسط بیمه سلامت انجام می‌شود.

فداکار گفت: خوشبختانه تقریبا خدمات بیمه‌ای فراگیرشده است این موضوع زمانی آرزوی مردم و دولت‌ها بود.

وی بیان کرد: همه مردم امروزه شکرخدا بیمه هستند و کاربزرگی انجام شد، اعدادی هم که در بحث صندوق‌های بیمه‌ای مطرح شده باید اطلاع رسانی شود.

استاندار کرمان گفت: مردم باید مطلع شوند خدمات چگونه ارائه می‌شود، عمده خدماتی که درسطح ملی مطرح شده، پایلوت آن ازکرمان بوده است، همین نسخه الکترونیک که ابتدا از کرمان آغاز و امروز به کل کشور تسری داده شده است نمونه این اقدامات موثر است.

فداکار بیان کرد: کار بزرگی دربیمه سلامت انجام‌شده و کرمان درخیلی مباحث بیمه‌ای پیشرو بوده وکمک‌های خوبی در بحث درمان ناباروری توسط بیمه سلامت درحال انجام است.

استاندار کرمان افزود: قبلا تبدیل دفترچه بیمه معضلی بود، ولی اکنون دفتربیمه به خاطره پیوسته است و بجای آن در سامانه‌ای هم که جایگزین دفتربیمه شده کلیه اطلاعات بیمار، دارو‌های مصرفی، پزشک، نوع بیمه، ودیگر اطلاعات وجود دارد. 

وی تاکید کرد: بیشتر برای عرض خداقوت به کارکنات بیمه سلامت آمده ام، چرا که بیشتر خدمات بیمه‌ای که پشت صحنه امور رفاه بیمه‌ای مردم است توسط شما انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار