رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور؛

اولویت‌های ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: اولویت‌های ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و می‌خواهیم در دارالمومنین زیرکوه اقدامات خوبی را شاهد باشیم.

خان محمدی رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در مراسم بهره برداری استخر شهدای دانش آموز شهرستان زیرکوه گفت: امروز ایمان و معرفت و مکتبی بودن نسل جدید در این منطقه قابل توجه بود و فرهنگ و تربیت و اخلاق دانش آموزان ما را متحیر کرده است.

او با اشاره به اینکه ۴۰ استخر در دو سال حضور دولت سیزدهم در کشور افتتاح شده است افزود: اولویت‌های ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و می‌خواهیم در دارالمونین زیرکوه اقدامات خوبی را شاهد باشیم. 

خان محمدی بیان کرد یکی رویکرد‌های دولت مردمی سفر‌های ریاست محترم جمهور می‌باشد و افتتاح استخر شهدای دانش آموز شهرستان زیرکوه به برکت تامین منابع سفر ریاست جمهور می‌باشد.

 لازم به ذکر است، این استخر در زمینی به مساحت ۴هزار و ۸۲ متر و زیربنای هزار و ۳۷۷ متر مربع  با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال صبح امروز با حضور دکتر خان محمدی ، معاون وزیر آموزش و پرورش و‌ رئیس سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور  به بهره برداری رسید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار