اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی برای بهینه‌سازی سیستم روشنایی پارک‌های شهرکرد

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از بهینه سازی و اصلاح سیستم های روشنایی بوستان های سطح شهر خبر داد.

مسعود حبیبی با بیان اینکه پارک‌ها و فضاهای سبز علاوه بر حفظ نشاط و شادابی شهر، باعث ارتقای سطح روحیه و سلامت شهروندان می شود و این موضوع اهمیت حفظ رسیدگی به بوستان ها را دو برابر می‌کند، اظهار داشت: در همین راستا به منظور امنیت و رفاه حال شهروندان، بهسازی و اصلاح روشنایی بوستان ها در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد قرار گرفت.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۰۰ عدد سری چراغ LED و ۲۰۰ عدد پروژکتور با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار خریداری و در بوستان‌های سطح شهر نصب شده است.  


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: سری چراغ ها و پروژکتورها در یوستان جانبازان جنوبی، بوستان آفتاب، بلوار طالقانی، میدان شهید فهمیده، میدان آیت الله دهکردی، بلوار فارابی، بوستان ملت، بوستان نماز، بوستان فیض، بوستان گلستان، فضای سبز سرچشمه ها، میدان شهدا، بوستان بانوان، تپه ورودی، تپه نورالشهدا، میدان قمربنی هاشم(ع) و خیابان هفت تیر و ... نصب شده است.

حبیبی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده نقاط تاریک سطح شهر، موضوع را به شماره ۰۳۸۳۲۲۲۱۰۹۵ و یا سامانه ١٣٧ گزارش دهند تا سریع‌تر نسبت به رفع آن اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.