مدیر پارک علم و فناری همدان از پرداخت ۵۶ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت به شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور در این استان خبر داد.

مجید کزازی با بیان اینکه از مساحت ۲۱ هکتاری پارک علم و فناوری همدان پنج هکتار در اختیار ساختمان مرکزی و ۱۶ هکتار آن قابل واگذاری به شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور است، گفت: مرحله دوم پارک علم و فناوری با تامین اعتبار معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود.

 او با بیان اینکه در شهر لالجین مرکز رشد تخصصی مربوط به صنایع دستی راه‌اندازی شده است، گفت: در شهرستان ملایر نیز یک خانه خلاق با همکاری اوقاف و امور خیریه، در شهر‌های همدان و لالجین نیز خانه خلاق با همکاری میراث فرهنگی و در فامنین توسط یک خیر راه اندازی شده است.

مدیر پارک علم و فناوری همدان با بیان اینکه از اواخر سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۴۶ میلیارد تومان به واحد‌های فناور تسهیلات ارزان‌قیمت پرداخت شده اعطای ۵۶ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت به شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور، تصویب افزایش سرمایه صندوق پژوهش و فناوری به ۵۰ میلیارد تومان، پیگیری راه‌اندازی کارخانه نوآوری و معرفی طرح‌های کلان فناوری به معاونت علمی و پیگیری راه‌اندازی مرکز علم و فناوری در شهر بخارای ازبکستان را از اقدامات انجام شده امسال برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.