جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بسیج دانش آموزی در حال حاضر در ۹۰ درصد مدارس متوسطه دوم، ۸۰ درصد مدارس متوسطه اول و ۵۰ درصد مدارس ابتدایی استان با رویکرد تربیتی و جهت گیری انقلابی پایگاه دارد.

 ابوالفضل طهماسبی روز چهارشنبه در دیدار اعضای بسیج دانش آموزی با حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: هدف ما تقویت کادر در طراز انقلاب اسلامی و تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان همچنین از اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مدارس استان خبر داد و گفت: این طرح، یکی از مهمترین طرح‌های بسیج است که از چند سال پیش در استان با محوریت خانه، مدرسه و مسجد آغاز شده و امسال هم در ۵۷ مدرسه اجرا می شود.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان داشت: در این طرح سه مجموعه مدرسه، مسجد و خانه با یکدیگر پیوند می خورند تا هویت انقلابی در دانش آموزان تقویت شود.

وی تصریح کرد: گفتمان سازی انقلاب میان دانش آموزان و شناسایی استعدادها و نخبگان مدارس یکی از محورهای مهم این طرح است.

طهماسبی همچنین به سایر طرح‌های تربیتی سازمان بسیج دانش آموزی نیز اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها در سه مقطع شامل طرح امیدان شهید مهرداد عزیز اللهی، طرح پویندگان شهید بهنام محمدی و طرح پیشگامان شهید محمد حسین فهمیده امسال در مدارس هدف اجرا می شود و در کنار آنها مسجد به عنوان رکن اصلی و خانواده‌ها نیز در کنار آن قرار خواهند داشت.

وی در ادامه گزارشی از نشست‌های بصیرتی برگزار شده ارائه کرد و گفت: سال قبل یک هزار و ۳۴ نشست بصیرتی به صورت گفت و گوی دو نفره در استان برگزار شد.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: همچنین در حال حاضر ۱۹۶ گروه جهادی مدرسه محور و ۱۵۱ گروه جهادی در متوسطه دور اول فعال هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.