با حکم مهدی آشتیانی، مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، مصطفی صابر مدیر مجتمع دخایات گیلان از کار برکنار شد.

صبح امروز، پس از بازدید آشتیانی از شرکت دخانیات گیلان، در جلسه بعدازظهر که بدون حضور مدیر دخانیات استان برگزار شد، مصطفی صابر به طور ناگهانی عزل و شهریار وهابی، معاون مالی و پشتیبانی دخانیات گیلان، جانشین وی شد.

به نظر می‌رسد حواشی به وجود آمده در ماه‌های اخیر پیرامون فروش املاک دخانیات گیلان که به طور مفصل در گیل خبر به مشکلات آن پرداخته شد و در نهایت به دستور دادستانی استان متوقف شده، در عزل ناگهانی مدیریت مجتمع دخانیات گیلان بی تاثیر نبوده است. گفته می‌شود که صابر برخلاف مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، از مخالفان فروش املاک دخانیات استان با شرایط فعلی بوده است.

جالب توجه است که در حالی که شرکت دخانیات گیلان از معدود شرکت‌های اقتصادی بزرگ دولتی محسوب می‌شود، شنیده می‌شود که عزل مدیریت آن بدون اطلاع و تایید استاندار و نمایندگان استان رقم خورده است.

گفتنی است کمتر از دو سال از حکم مدیریت صابر در مجتمع دخانیات گیلان می‌گذرد و به نظر می‌رسد عدم ثبات مدیریتی در ارکان مدیریتی گیلان، همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن زاده
۱۲:۱۲ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
مبلغ انبار حداقل ۵۰۰۰ میلیارد تومن هست آشتیانی به نوید مرغ زد و بند کرد به مبلغ ۸۰۰ میلیارد چون صابر مدیر محترم دخانیات گیلان به استاندار و اطلاعات گیلان و رئیس دادگستری خبر داد یهو آشتیانی وارد رشت شد صابر رو عزل کرد یه مغازه ۲۰۰ متری گلسار حداقل ۱۵۰ میلیارد هست