در جریان یورش ارتش اسرائیل به جنین ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند و عده‌ای زخمی شدند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی سحرگاه روز جمعه در حالی به بیمارستان ابن سینا در شهر جنین یورش برد که گزارش‌هایی مبنی بر شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن تعدادی دیگر در اثر بمباران اردوگاه جنین منتشر شد.

رژیم صهیونیستی پس از آن، حملات وحشیانه خود با پشتیبانی پهپادی به اردوگاه جنین را آغاز کرد که مردم در اعتراض به حملات این رژیم به غزه راهپیمایی کرده بودند. نیرو‌های صهیونیست از چند جهت به شهر و اردوگاه جنین یورش بردند، همه ورودی‌ها را بستند، چندین خیابان را با بولدوزر تخریب و ۷ شهروند فلسطینی را دستگیر کردند.

به گفته منابع پزشکی، در این حملات دو فلسطینی شهید و سه تن دیگر به شدت مجروح و به بیمارستان ابن سینا منتقل شدند.

خبرگزاری فلسطینی وفا به نقل از منابع محلی گزارش داد که نیرو‌های اسرائیلی برای چند ساعت بیمارستان را از هر طرف محاصره و آمبولانس‌هایی که در مجاورت آن بودند بازرسی کردند و از طریق بلندگو‌ها خواستار تخلیه بیمارستان شدند.

به گفته این خبرگزاری، نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی از امدادگران را مجبور به تخلیه بیمارستان کردند و سپس آن‌ها را در حیاط بیمارستان بازرسی و تعدادی از آن‌ها را دستگیر کردند، در حالی که گزارش دیگری حاکی از امتناع کادر پزشکی بیمارستان ابن سینا مبنی بر تخلیه بیمارستان بود. 

وسام سبیحات، مدیرکل وزارت بهداشت جنین در بیانیه‌های مطبوعاتی تایید کرد که نیرو‌های ارتش به محاصره بیمارستان ابن سینا ادامه می‌دهند و از ورود آمبولانس‌ها و حتی بیماران به آن جلوگیری می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار