مدیر کل سازمان جهانی بهداشت، از کشته شدن یکی از نیروهایش به همراه خانواده در حمله رژیم صهیونیستی خبر داد.

حملات بی محابای رژیم صهیونیستی به نوار غزه به بهانه مبارزه با حماس، نه تنها مردم عادی بلکه تمامی زیرساخت‌های غیرنظامی از جمله مدارس، بیمارستان ها، مساجد، و سایر اماکن عمومی را نیز هدف قرار می‌دهد. در این بین، نیرو‌های امدادی نیز جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش الجزیره، تدروس ادهانوم، مدیر کل سازمان جهانی بهداشت از جان باختن یکی از کارکنان این نهاد و خانواده اش در حملات رژیم صهیونیستی خبر داد. 

ادهانوم در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: دیما الحاج، یکی از کارکنان ما به همراه نوزاد شش ماهه اش، شوهرش و دو برادرش در حمله اسراییل به غزه کشته شدند. 

وی در این پیام خاطر نشان ساخت: من و همکارانم در سازمان جهانی بهداشت از این خبر سخت متاسف شده ایم. ما یکی از اعضای خانواده خود را در غزه از دست دادیم. متاسفانه شماری دیگری از اعضای خانواده وی که در این خانه پناه گرفته بودند نیز جان باخته اند. 

ساعاتی پیش نیز طی حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در جبالیا ۴ پزشک جان خود را از دست دادند. خبرنگاران و اصحاب رسانه دیگر افرادی هستند که در کنار نیرو‌های امدادی به طور مرتب در حملات رژیم صهیونیستی به غزه کشته می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۸ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
لعنت ونفرین خدا بر سازمان بهداشتی جهان و اسرائیل وآمریکا و حامیانشان باد.
آخرین اخبار