معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: مطالبات اهالی محلات اردبیل با بهره مندی از ظرفیت‌های مساجد و پایگاه‌های بسیج محلات برآورده می‌گردد.

جهانگیر جوانمرد در جلسه‌ای که به منظور هم افزایی و تبادل نظر پیرامون فراهم ساختن تمهیدات برای نحوه حضور در مساجد محلات و احصاء مشکلات اهالی از طریق معتمدین و اعضای پایگاه بسیج محلات برگزار شده بود، گفت: به طور یقین یکی از اهداف والای انقلاب اسلامی اشاعه فرهنگ خدمت رسانی صادقانه به مردم و مسئولیت پذیری و پاسخگو بودن در مقابل مطالبات مردمی می‌باشد. 

او افزود: در راستای نیل به این آرمان متعالی که الهام گرفته از تعالیم دینی و فرامین اسلام ناب محمدی (ص) است ضروری است تا با اتخاذ تدابیر هوشمندانه از طریق فراهم ساختن تمهیدات لازم، آثار و برکات خصلت و روحیه ارزشمند وجودی مسئولین امر در تمامی عرصه‌های مدیریتی و خدمت رسانی بمنصه ظهور برسد تا آحاد مردم به ویژه قشر محروم و آسیب پذیر جامعه از برکات این امر بهره‌مند گردند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: مسلماً با تحقق چشم انداز فوق پاسخگو شدن مدیران و مسئولین در سطوح مختلف در بطن سیاست‌های راهبردی دولت و همچنین نظارت عالیه دستگاه قضایی در جهت تقویت و استحکام آن بارقه امید به ظهور حاکمیت مردمی در لایه‌های مختلف اجتماعی شکل می‌گیرد.

جوانمرد گفت: دستگاه قضایی استان نیز در راستای اجرایی نمودن این برنامه با آمادگی و هماهنگی کامل با ادارات، از طریق برگزاری دیدار چهره به چهره با اهالی محلات در مساجد به ویژه محلات و شهرک‌های حاشیه نشین اقدام می‌نماید که پس از رصد و پالایش مشکلات با دعوت و حضور از مسئولان اجرایی مرتبط ضمن استماع مشکلات اهالی محله نسبت به رفع مشکلات مطروحه اقدام می‌شود.

او تصریح کرد: دستگاه قضایی استان اردبیل ضمن حمایت از اقدامات قانونی دستگاه‌های اجرایی با هرگونه سهل انگاری در ارایه خدمات به شهروندان مطابق با قانون قاطعانه برخورد می‌نماید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.