کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: دمای شهر زنجان صبح یکشنبه ۱۰ درجه نسبت به مدت مشابه روز گذشته افزایش یافت.

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان ابری است که به تدریج با وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد شد.

وی یادآور شد:‌ بارش های خفیف و محلی نیز از بعدازظهر امروز در برخی نقاط استان آغاز خواهد شد و سرعت وزش باد فردا  دوشنبه به حد شدید می رسد.

سلطانی اظهار داشت: عصر دوشنبه در غرب شهرستان ماهنشان و حوالی روستای تهم و شهرهای ارمغانخانه،‌ قیدار و سلطانیه بارش باران پیش بینی شده است که به صورت مقطعی در ارتفاعات استان بارش برف نیز دور از انتظار نیست.

سلطانی با بیان اینکه دمای هوا طی روزهای اخیر افزایشی است، تصریح کرد:‌ از روزهای پایانی هفته جاری دمای هوا در مناطق مختلف استان کاهش می یابد و سرما حاکم خواهد شد.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۶ و ۱۷ درجه، ابهر منفی چهار و ۱۷، خرمدره پنج و ۱۶ درجه، آببر ۱۴ و ۲۲ درجه، سلطانیه پنج و ۱۴ درجه، قیدار ۶ و ۱۲ درجه و ماهنشان ۱۰ و ۱۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: وضعیت هوا ، دمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.