فرماندار سیرجان با اشاره به اینکه فرهنگ کتابخوانی باید از مدارس تا دانشگاه ترویج شود، بر اجرای ساعت کتابخوانی در مدارس تأکید کرد.

در ادامه برنامه‌های اختتامیه جشنواره روستا‌ها و عشایر دوست دار کتاب، فرماندار سیرجان به اتفاق مدیر کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدرسه ابتدایی دخترانه روستای نصرت آباد بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند آموزش و فعالیت‌های این دانش‌آموزان قرار گرفت.

فرماندار سیرجان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید از مدارس و از مقطع ابتدایی آغاز شود، اظهار داشت: تبیین اهمیت کتاب و فرهنگ کتابخوانی باید از مدارس تا دانشگاه ترویج شود.

علی یعقوبی پور افزود: در شهرستان و به خصوص روستای نصرت آباد اقدامات بسیار ارزشمندی در ترویج و توسعه‌ی کتاب و کتابخوانی انجام شده است.

در این بازدید مدیران‌کل کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، رئیس شورای شهر سیرجان، رئیس دفتر نماینده مردم سیرجان و بردسیر نیز حضور داشتند.

برنامه‌های اختتامیه جشنواره روستا‌ها و عشایر دوست دار کتاب از گلزار شهدای روستای نصرت آباد آغاز شد و ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا از مدارس این روستا بازدید بعمل آمد.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار