مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، از توزیع ۲ هزار جلد کتاب به کانون‌های مساجد استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، از اهدای دو هزار جلد کتاب همزمان با روز جهانی مسجد به کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سطح استان خبر داد و گفت: این تعداد کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی توزیع شده است.

او افزود: این تعداد کتاب با موضوعات دینی، مذهبی، ادبی، اجتماعی و فرهنگی است که بین کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد.


بیشتر بخوانید


مظاهری اضافه کرد: این تعداد کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی بین کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان توزیع شده است.

او با بیان اینکه نوجوانان و جوانان امروز با حضور در مسجد، نمودی از کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند گفت: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان باید با ایجاد زمینه‌سازی و بسترسازی مناسب استعداد‌های این نسل را شکوفا سازند.

مظاهری افزود: تا کنون تعداد ۱۷۲ باب کتابخانه عمومی مخزن دار و ۹۲ باب کتابخانه باز در مساجد استان چهارمحال و بختیاری تأسیس شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار