حاکمیت جوی پایدار تا اوایل هفته آینده در اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از فردا تا اوایل هفته آینده در سطح اردبیل جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود.

مجید کوهی اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی جریانات طی امروز در استان شمالی خواهد بود و با توجه به انتقال رطوبت خزری به سطح استان، ضمن کاهش محسوس دمای هوا بر میزان ابرناکی افزوده خواهد شد.

او افزود: همچنین در برخی نواحی نوار شمالی و نیز شرقی استان به ویژه در مناطق منتهی به استان گیلان رخداد مه و بارش باران گاهی به صورت باران‌ریزه دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه به هم استانی‌ها توصیه می‌شود هشدار سطح زرد شماره ۶۱ هواشناسی را مورد توجه قرار دهند، ادامه داد: از فردا تا اوایل هفته آینده جو استان پایدار پیش بینی می‌شود.

کوهی بیان کرد: روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه در استان شاهد وزش باد‌های جنوبی ملایم تا گاهی تند خواهیم بود، روز جمعه جهت وزش باد شرقی خواهد بود و طی روز‌های شنبه و یکشنبه وزش باد‌های جنوبی ملایم تا گاهی تند مجدداً ادامه می‌یابد.

او خاطرنشان کرد: از نظر دمایی نیز از فردا دما روندی افزایشی به خود می‌گیرد و موقتاً جمعه قدری از دمای هوا کاسته می‌شود، ولی روز شنبه بر دمای هوا افزوده خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.