ابقا ۵ باره خیری نیا در ریاست هیات اسکیت مازندران

حسین خیری نیا برای پنجمین دوره متوالی در ریاست هیات اسکیت مازندران باقی ماند.

مجمع انتخاباتی هیات اسکیت مازندران برگزار و در آن حسین خیری نیا برای پنجمین دوره متوالی با کسب ۲۵ رای از ۲۵ رای ماخوذه در سمت خود ابقاء شد.

در این مجمع که با حضور مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت، علیرضا نصیری نایب رئیس فدراسیون اسکیت و علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، دلیری معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران و اعضای مجمع برگزار شد، حسین خیری نیا با کسب رای قاطع مجمع برای ۴ سال آینده سکان هدایت هیات اسکیت مازندران را بر عهده گرفت.

خیری نیا از سال ۱۳۸۵ تاکنون رئیس هیات اسکیت مازندران می‌باشد که در کارنامه خود عضو هیات رئیسه فدراسیون اسکیت، مشاور امور استان‌های فدراسیون رئیس هیات اسکیت منطقه ۵ کشور و رئیس انجمن اسکیت آلپاین فدراسیون اسکیت را دارد.

مجمع انتخابات عصر دیروز در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

لزوم راه اندازی خانه اسکیت در مازندران 

مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت در پایان مجمع انتخابات هیات اسکیت استان مازندران، گفت: مدیریت کردن در ورزش استان مازندران عشق می‌خواهد.

او افزود: اسکیت ۱۲ رشته را زیر مجموعه خودش دارد که ۸ رشته آن اکنون فعال است و در مازندران اکثر این رشته‌ها خوب و قوی کار می‌کنند.

هنرجو در ادامه گفت: ورزشکاران و مربیان خوبی در استان مازندران حضور دارند که به پیشرفت اسکیت کشور کمک میکنند.

رئیس فدراسیون اسکیت افزود: ما تمایل داریم تا مسابقات مختلف کشور را در استان مازندران برگزار کنیم که نیازمند حمایت شهرداری‌ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها هستیم.

هنرجو گفت: برای برخی رشته‌های ما سالن‌هایی نیاز است که باید در اختیار این رشته باشد و حتی نیاز است تا خانه اسکیت در استان مازندران فعال و راه اندازی گردد.

رئیس فدراسیون اسکیت در پایان افزود: ما سال جاری را در بعد قهرمانی خوب استارت زدیم و در مسابقات ایتالیا ۴ مدال داشتیم که ۲ دختر و ۲ مرد در این مسابقات طلایی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار