نفرات برتر ۳ رشته چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بجنورد اعلام شد.

 نفرات برتر ۳ رشته چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بجنورد اعلام شد:
در بخش مدیحه سرایی و همخوانی برادران، گروه فاطر از استان مازندران، اول شد. انوار الهدی از قم، ملکوت از اصفهان، اسراء از مازندران و تبیان از هرمزگان، در جایگاه‌های دوم تا پنجم قرار گرفتند.
خواهران: گروه نورالزهرا از استان خوزستان اول شد. مصباح الهدی، نورالزهرا و انسیه الحوراء هر سه از اصفهان، و نورالکساء از استان البرز، در جایگاه‌های دوم تا پنجم قرار گرفتند.

در رشته دعاخوانی، آوا‌ها و نغمات قرآنی برادران، صفی الله توفیق زاده از استان فارس و محمد غریب از خراسان شمالی در جایگاه اول قرار گرفتند. اصغر کارجو از مرکزی، سجاد براتی از چهارمحال و بختیاری، شهاب امانت چی از قم و حسن نجف زاده از خراسان جنوبی، در جایگاه دوم تا پنجم قرار گرفتند.
در بخش خواهران هم بنت الهدی شایق از استان خراسان رضوی اول شد. طاهره ایرانی از کرمانشاه، لیلا محمدی از اردبیل، عفت ابوالزّاده از خوزستان و زینب حاجیان از اصفهان در جایگاه دوم تا پنجم قرار گرفتند.

در رشته اذان هم مجتبی کریمی از استان مازندران، رضا بردبار از فارس، مجتبی محمدی راد از گلستان، جواد مولایی از همدان و محمدرضا کرم نژاد از فارس، حائز رتبه‌های اول تا پنجم شدند.

این رقابت‌ها تا هجده آذرماه در سالن اجتماعات هتل داریوش و مجتمع پتروشیمی خراسان در بجنورد پیگیری خواهد شد.

برچسب ها: قرآن ، مسابقات قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.