تامین ۱۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در ایذه

رئیس اداره راه و شهرسازی ایذه از تامین زمین به مساحت ۱۰ هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خبر داد.

سیامک رشیدی نیک با اشاره به اینکه شهرستان ایذه شامل شهر دهدز، بخش سوسن و حوزه مرغا است، گفت: در دو طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت ۱۴ هزار و ۳۰۴ نفر در این شهرستان ثبت نام کردند.

او  افزود: به طور کلی مطابق با آخرین آمار بیش از ۱۴ هزار و ۳۰۴ نفر برای طرح نهضت ملی و طرح جوانی جمعیت مسکن شهرستان ایذه ثبت نام کردند که از این تعداد پس از بررسی و پالایش‌های لازم بیش از ۵ هزار متقاضی حائز شرایط نبودند.

رئیس اداره راه و شهرسازی ایذه ادامه داد: حدود ۸ هزار و ۶۳۰ نفر در مرحله پالایش اطلاعات قرار دارند که شامل ۳ هزار و ۱۵۸ نفر در طرح جوانی جمعیت و حدود ۵ هزار و ۴۷۲ نفر در طرح نهضت ملی مسکن هستند.

آقای رشیدی نیک گفت: در مجموع ۲ هزار و ۷۸۸ نفر تأیید نهایی شدند که یک هزار و ۶۳ نفر مشمول طرح جوانی جمعیت و یک هزار و ۵۹۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شامل هستند.

او ادامه داد: همچنین ۲ قطعه زمین به مساحت ۱۰ هکتار تفکیک شده که ۲۹۲ پلاک از آن تحویل بنیاد مسکن داده شد و تمام فرآیند آن انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ایذه می‌گوید: در این شهرستان دو طرح ارمغان و مهرشهر در روستای کلدوزخ است که در طرح ارمغان فونداسیون در حال انجام بوده و در طرح مهرشهر در روستای کلدوزخ صد و ۸۰ واحد مجوز ساخت آن‌ها صادر شد که ۱۰ واحد شروع به کار کرده اند.

آقای رشیدی نیک افزود: چهار میلیون واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم شروع شده که سهم خوزستان از این تعداد ۲۸۸ هزار واحد است و باید در مدت چهار سال ساخته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۳:۰۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
به همه افراد باید نهضت ملی تعلق گیرد جز آنهاییکه خانه بنام دارند و به سن قانونی نرسیدند و گر نه همه مردم ایران و شهرمان باید شامل این مسکن‌های نهضت ملی شوند
آخرین اخبار