رئیس امور جذب، بکارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور از صدور مجوز جذب ۴۰۰۰ نخبه در دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.

 علیرضا علیخان‌زاده، رئیس امور جذب، به کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور با اعلام صدور مجوز جذب بیش‌از ۴ هزار نخبه در دستگاه‌های اجرایی کشور، گفت: فراخوان جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی به زودی اعلام می‌شود.

او در مورد صدور مجوز برای مرحله جدید جذب نخبگان گفت: مجوز‌های صادر شده به تفکیک شغل محل در سراسر کشور خواهد بود که فراخوان و جزئیات آن از سوی بنیاد ملی نخبگان اعلام خواهد شد.

علیخان‌زاده با تاکید بر اهتمام دولت سیزدهم در استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان، گفت: تا کنون ۶۹ دستگاه‌اجرایی و ۱۹ وزارتخانه از جذب نخبگان استقبال کرده‌اند که نشان از همت دولت سیزدهم در حفظ، جذب و به کارگیری نخبگان برای ارائه خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه شرایط احراز نخبگی و فرایند ارزیابی از سوی بنیاد ملی نخبگان اطلاع‌رسانی می‌شود، اعلام کرد: بر اساس نیاز‌های دستگاه‌های اجرایی کشور، مجوز جذب بیشترین تعداد نخبه، به ترتیب برای آموزش و پرورش و وزارت جهاد کشاورزی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است.

همچنین نخبگان برای جذب در دستگاه‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی، سازمان ملی استاندارد، سازمان نقشه‌برداری کشور و مرکز آمار، مرکز ملی رقابت، معاونت حقوقی ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت امور اقتصاد و دارایی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به رقابت می‌پردازند.

وزارت دادگستری، وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌های تابعه، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزارت نفت و وزارت نیرو دیگر دستگاه‌هایی هستند که با مجوز‌های صادر شده از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، می‌توانند نخبگان را جذب و بکارگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
من با رتبه 17 در کنکور کارشناسی ارشد سال 92 وارد دانشگاه تهران شدم و و مقاله علمی هم در ژورنالهای بین المللی با نمایه ISI به چاپ رساندم و با درجه عالی در سال 95 از دانشگاه فارغ التحصیل شدم اما بعد از فارغ التحصیلی به هر سازمان و اورگان دولتی رفتم و درخواست استخدام دادم هیچ کدام حاضر به جذب نیرو متخصص نشدند. وقتی میبینم که با کلی زحمت در یک رشته فنی مهندسی (مهندسی معماری) بعد از کلی مشقت و سختی ای که برای گذر از کنکورهای چند مرحله ای و رقابت علمی به اینجا رسیدم که در آستانه 38 سالگی قرار گرفته ام و بدون بیمه دارم تنها با یک کامپیوتر در گوشه اتاق خانه پدر و مادرم کار فریلنسری انجام میدم. دلم میخواد فقط یک انتگرال معین ساده جلوی تمامی مسئولان کشور بگذارم و ببینم آیا توان پاسخگویی به آن را دارند که شایسته ی پست و مقام و منسب هایی که اشغال کرده اند هستند؟ واقعا این درد را باید به کی بگیم که صدای ما تحصیلکرده ها رو بشنوه و بهمون انگ ضد نظام و هزار چرت و پرت دیگه را نزنه و از ما و امثال ما که خیلیهاشون از کشور رفتند حمایت کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
منظور اقوام و خویشان آقابان هست . آخه نخبه با حقوق 10 میلیون چرا باید بیاد استخدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
نخبه یعنی کسی که یه مشکل بزرگ رو حل کرده
Canada
ناشناس
۰۳:۲۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
محل فعالیت نخبه در دستگاه اجرایی نیست
در مراکز تحقیقاتی در اتاق فکر و مراکز سیاستگزاری و تصمیم گیری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
نخبه؟ طرف اومده استخدام شده اصلا سواد کاری و اطلاعات عملی نداره. فامیلشون اشتباه نوشته باید فاتحه خوند به این نخبه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
لطفا تلاش کنید تا تمام نخبگان را جذب کنید
آخرین اخبار