خطیب جمعه قم:

رژیم صهیونیستی به دنبال کاهش آثار روانی شکست خفت بار خود است

آیت الله سعیدی گفت: ادعای بی‌اساس این روز‌های صهیونیست‌ها مبنی بر مداخله مستقیم ایران در جنگ غزه با هدف کاهش آثار روانی شکست خفت بار این رژیم است.

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به حوادث اخیر فلسطین گفت:رژیم صهیونیستی از لحاظ نظامی دچار یک شکست ویرانگر شده است.

وی افزود: این جنگ، سازه‌های اصلی رژیم صهیونیستی را از بین برده است و این رژیم جنایتکار، دیگر آن رژیم سابق نخواهد بود.

امام جمعه قم خاطر نشان کرد: با حمله ناگهانی و پیش دستانه حماس، اسرائیل سنگین‌ترین شکست اطلاعاتی، نظامی و امنیتی خود در تاریخ ۷۵ سالگی خود را متحمل شد. 

آیت الله سعیدی با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نتیجه این جنگ، شکست غیر قابل ترمیم برای اسرائیل است، افزود: هیمنه پوشالی و زوال یافتنی رژیم صهیونیستی فروپاشیده است.

خطیب جمعه قم گفت: در جریان اغتشاشات سال گذشته نقطه هدف گذاری دشمن، ایجاد ذهنیت رفتنی بودن جمهوری اسلامی بود که اکنون همین هدفی که سال گذشته دشمن برای ما تدارک دیده بود امروز برای رژیم صهیونیستی اتفاق افتاده است. 

آیت الله سعیدی افزود: باور به محو اسرائیل نه تنها در ذهن ما شکل گرفته بلکه امروز در ذهن ساکنان شهرک‌ها و شهر‌های رژیم صهیونیستی هم شکل گرفته است و به زودی همه ما شاهد محو اسرائیل خواهیم بود. 

وی با بیان اینکه شکست خفت بار رژیم صهیونیستی برای ابد در تاریخ خواهد ماند تاکید کرد: ادعای بی‌اساس این روز‌های صهیونیست‌ها مبنی بر مداخله مستقیم ایران در جنگ غزه با هدف کاهش آثار روانی شکست خفت بار این رژیم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۲ دی ۱۴۰۲
به حول وقوه الهی آنچنان شکستی خواهد خورد که باعث نابودیش شود
آخرین اخبار