اختصاص زمین رایگان به ۱۵۰ خانواده ۳ فرزندی مریانج

امام جمعه مریانج گفت: براساس طرح‌های جوانی جمعیت ۱۵۰ خانواده دارای شرایط در شهر و روستا‌های مریانج زمین رایگان دریافت می‌کنند.

حجت‌الاسلام یاسر مظاهری سه‌شنبه ۱۹ دی در مراسم اهدای زمین رایگان به خانواده‌های سه فرزندی شهر مریانج، با بیان اینکه کتابی با عنوان «بی‌بچه» در اروپا مورد استقبال قرار می‌گیرد، گفت: این کتاب می‌گوید برای اینکه خانواده ایران را خراب کنم مادر خانواده را در دستور کار قرار دارم چرا که مادر خانواده در ایران همه‌کاره خانواده است.

او گفت: دشمن مقداری در نگاه زنان جامعه به مادر بودن اثر گذاشته بنابراین اگر قرار است در جامعه برای فرزندآوری کاری کنیم باید به جایی برسیم که مادر احساس هویت و شخصیت کند.

امام جمعه مریانج با بیان اینکه مدتی است روی این موضوع کار می‌کنیم و خود بنده هم بخشی از خطبه‌های نمازجمعه را به موضوع خانواده و نقش مادری اختصاص می‌دهم، گفت: دو کتاب با عنوان «مثبت ۳» و کتاب «بابا و مامان من هیولا نیستم» از کتاب‌های پرمحتوا و جذابی است که در حوزه فرزندآوری نگاشته شده است.

مظاهری از رشد جمعیت در مریانج خبر داد و گفت: جمعیت این شهر از ۹۰۰۰ نفر به ۱۴ هزار نفر افزایش یافته است.مظاهری از اهدای زمین رایگان به خانواده‌هایی که فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها در سال ۱۴۰۰ به بعد متولد شده است، خبر داد و گفت: ۱۵۰ خانواده در مریانج مشمول این طرح هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار