درجه ۲۵ شهرداری کشور ارتقاء یافت

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه‌های جدید ۲۵ شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران طی دی ماه خبر داد.

سید سجاد انوشه معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: به موجب ابلاغیه‌ها، درجه شهرداری شاهرود در استان سمنان به ۱۰ ارتقاء یافت.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: درجه شهرداری‌های لار و صدرا در استان فارس هم به ۹ ارتقاء یافت.

وی اضافه کرد: درجه شهرداری‌های الشتر در استان لرستان و فارسان در استان چهارمحال و بختیاری به ۸ و درجه شهرداری‌های انار در استان کرمان و فاروج در استان خراسان شمالی به ۷ ارتقاء یافت.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همچنین اعلام کرد: درجه شهرداری‌های بردخون و وحدتیه در استان بوشهر، حبیب آباد در استان اصفهان، سرخرود در استان مازندران، صغاد در استان فارس و نیمور در استان مرکزی به ۶ ارتقاء یافت. 

وی گفت: درجه شهرداری‌های انارستان در استان بوشهر، کوهنانی در استان لرستان و بلورد و گلزار در استان کرمان به ۵ ارتقاء یافت.

انوشه همچنین اظهارکرد: درجه شهرداری‌های اسلام آباد در استان اردبیل، بالاده در استان فارس، پول در استان مازندران، خواجو شهر در استان کرمان، قهاوند در استان همدان، کدکن در استان خراسان رضوی و مزرعه در استان گلستان به ۴ ارتقاء یافت.

وی افزود: درجه شهرداری خیر آباد در استان ‍‍ فارس هم به ۳ ارتقاء یافت.

انوشه یادآور شد: مدارک ارسالی شهرداری‌ها برای ارتقاء درجه در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بررسی و موارد واجد شرایط پس از تایید از سوی وزیر محترم کشور به استانداران مربوطه ابلاغ شد.

وی افزود: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آن‌ها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را بعد از تأیید استانداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال نمایند.

شایان ذکر است ارتقاء درجه شهرداری‌ها به استناد تبصره (۳) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیات وزیران و اصلاحیه‌های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری‌ها که طی نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹) به تأیید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وقت کشور رسیده، انجام می‌شود و شهرداری‌ها صرفاً از طریق بارگذاری اطلاعات و مستندات مورد نیاز در سامانه درجه بندی شهرداری‌ها، می‌توانند پیگیر موضوعات مرتبط با درجه بندی از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور شوند.

برچسب ها: شهرداری ، دهیاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار