معلمان بستر ساز مشارکت مردم در انتخابات هستند

فرماندار سراب با بیان اینکه معلمان از ظرفیت‌های مهم و بسترساز حضور گسترده واجدان شرایط در انتخابات هستند گفت: باید از ظرفیت آنان در مقاطع مختلف تحصیلی برای تبیین اهمیت و رونق مشارکت مردم حداکثر بهره را گرفت.

علی جهانی در جلسه شورای آموزش و پرورش سراب با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو افزود معلمان، دبیران مدارس و مسئولان و دست اندرکاران آموزش و پرورش باید در قالب جلسات آزاد اندیشی و اتاق‌های اندیشه ورز و جلسات تخصصی با محوریت تبیین انقلاب اسلامی در مدارس، به نقش مهم خود در بسترسازی حضور حداکثری در انتخابات عمل کنند.

وی افزود:با بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر در مدارس برای دانش آموزان و نوجوانان و جوانان می‌توان بستر رونق حضور مردم در انتخابات را افزایش داد.

در ادامه امام جمعه سراب با انتقاد از رشد قارچ گونه مدارس غیر انتفاعی وموسسات غیر دولتی بر ضرورت نظارت مسئولان مربوطه یه این مراکز تاکید کرد.

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو افزود در شرایط فعلی از اصلی‌ترین اقدامات در حوزه جهاد تبیین و مایوس کردن دشمنان نظام اسلامی تلاش نامزد‌های انتخاباتی صاحبان تربیون و فعالین فضای مجازی تشویق مردم جهت حضور بیشتر در پای صندوق‌های رای می‌باشد.

برچسب ها: معلمان ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.