درخواست آمریکا برای تحقیقات درباره مرگ شهروند ۱۷ ساله این کشور در کرانه باختری

وزارت خارجه آمریکا از رژیم صهیونیستی خواست تحقیقات فوری برای روشن شدن زوایای کشته شدن توفیق عبدالجبار را انجام دهد.

گرچه از هفتم اکتبر تمرکز اصلی جنگ رژیم صهیونیستی بر نوار غزه متمرکز شده است، اما فلسطینیان ساکن در کرانه باختری رود اردن نیز از توحش شهرک نشینان صهیونیست در امان نبوده اند. این موج توحش تاکنون ده‌ها کشته و زخمی بر جای گذاشته است که طی آن شهرک نشینان با حمایت مستقیم نظامیان صهیونیست اقدام به حمله به غیرنظامیان می‌کنند. 

به گزارش الجزیره، دولت آمریکا امروز (دوشنبه) خواستار انجام تحقیقات پیرامون کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله آمریکایی در کرانه باختری شد. 

ودانت پاتل، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این باره به رسانه‌ها گفت: ما خواستار انجام تحقیقات فوری برای مشخص شدن دلیل کشته شدن این تبعه آمریکایی در کرانه باختری و روشن شدن زوایای این ماجرا هستیم. 

پیش‌تر دولت آمریکا در سال ۲۰۲۲ خواستار انجام تحقیقات پیرامون کشته شدن دو تبعه دیگر خود به نام‌های عمر اسد و شیرین ابوعاقله شده بود، اما این موضوع در ادامه از سوی واشنگتن به فراموشی سپرده شد و کاخ سفید بار دیگر به حمایت‌های گسترده خود از تل آویو ادامه داد. شیرین ابوعاقله خبرنگار الجزیره بود که با تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست در کرانه باختری جان خود را از داد. 

به تازگی نیز توفیق عبدالجبار، شهروند فلسطینی – آمریکایی زاده ایالت لوئیزیانا در تیراندازی شهرک نشینان صهیونیست به خودرویش در شمال رام الله جان خود را از دست داد. با توجه به سوابق گذشته، این موضوع نیز با گذشت زمان فراموش شده و واشنگتن نیز پیگیر آن نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
این همه آدم بمباران کردند خفه شدند تأیید کردند خدا به بلا خودش گرفتارشون کنه
آخرین اخبار