شروع شناسایی نقاط پرهزینه شهر و انتخاب جایگزین مناسب

معاون شهردار منطقه۶ تهران گفت: جهت کاهش هزینه‌های شهر و تحقق شعار مدیریت صحیح مصرف انرژی، شناسایی نقاط پرهزینه شهر و انتخاب جایگزین مناسب شروع شده است.

حسن اختر دانش معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۶ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای فرهنگ سازی در جامعه در زمینه مدیریت مصرف انرژی، ابتدا باید از خودمان شروع کنیم و نباید گذاشت تا ذره‌ای ناچیز از انرژی مثل برق در محلات و شهرمان هدر برود زیرا با هر مقدار اتلاف برق و انرژی، به همان میزان خاموشی و تاریکی میهمان خانه‌ها و دیگر شهروندان شهر خواهد شد که عادلانه و منصفانه نیست.

وی افزود: استفاده از روشنایی حق همه شهروندان این شهر است بنابراین با کمی توجه به پیرامون و محیط اطرافمان و اقدامات پیشگیرانه می‌توان کاری کرد که همه شهروندان از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

اختر دانش گفت: کارشناسان معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه شش به ویژه اداره زیباسازی با رصد میدانی شبکه معابر و خیابان ها، نقاط پرهزینه و انرژی بر را شناسایی و در کمترین زمان ممکن نسبت به استقرار جایگزین به صرفه و کم هزینه‌ترین انرژی اقدام می‌کنند.

وی افزود: برای نمونه همه پروژکتور‌های قدیمی، فرسوده و مستهلک بزرگراه مدرس و زیر پل رسالت که انرژی و برق زیادی را هدر و هزینه زیادی را به شهرداری تحمیل می‌کرد خارج و نمونه‌های استاندارد، کم هزینه و کارا جایگزین آن شده است.

اختر دانش گفت: معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۶ جهت اورهال و ارتقای روشنایی پل‌ها، زیرگذر‌ها و تقاطع‌های همسطح طرح جمع آوری ادوات فرسوده و جایگزینی مناسب آن را همچنان در دستور کار قرار داده است.

برچسب ها: صرفه جویی ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار