عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان کردستان گفت: تا این لحظه برای ۲ کرسی نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران ۶۱ نامزد تایید صلاحیت شده‌اند.

حجت‌الله نریمانی اظهار کرد: تا این لحظه به ازای هر کرسی نمایندگی مجلس در سنندج ۳۱ داوطلب وجود دارد و این احتمال وجود دارد که تعدادی به این افراد اضافه شود.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان کردستان گفت: این افراد از همه گروه‌ها، اقشار، احزاب و گروه‌های فکری هستند که زمینه رقابت خوبی را فراهم کرده‌اند.

وی اضافه کرد: دعوت به حضور گسترده در انتخابات رسالت اصلی تک‌تک مسئولان و مردم است و در روز‌های باقی مانده باید گفتمان همه حضور پرشور مردم در انتخابات باشند.

نریمانی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت‌هایی که دارند در راستای حضور پرشور مردم در انتخابات استفاده کنند و هرآنچه را در توان دارند در اختیار مجریان برگزاری انتخابات قرار دهند.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان کردستان تصریح کرد: جانبداری به ویژه در اوقات اداری و یا استفاده از امکانات اداری له یا علیه کسی ممنوع و جرم است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

 نریمانی به راهبرد‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات اشاره و اظهار کرد: این‌ها راهبرد‌های تیزبینانه‌ای است و باید با عملیاتی کردن آن زمینه برگزاری انتخابات سالم و پرشور را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: دشمنان برای کم‌رنگ کردن برگزاری این انتخابات تلاش می‌کنند چرا که می‌دانند بزرگترین پشتوانه انقلاب اسلامی مشارکت اجتماعی مردم در عرصه‌های مختلف است.

برچسب ها: انتخابات ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.