دستگیری دو متخلف زنده گیری سهره طلایی در شهرستان‌های گرمی و انگوت

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی گفت: دو متخلف زنده گیری سهره طلایی در شهرستان‌های گرمی و انگوت دستگیر شدند.

رحیمی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی حین انجام ماموریت گشت و کنترل در نوار مرزی منطقه موران، یک فرد متخلف را که با پهن کردن تور در منطقه شکار ممنوع نوار مرزی اقدام به زنده گیری سهره طلایی می نمود، دستگیر و تحویل مقام قضایی نمودند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی افزود: از متهم 4 بال سهره طلایی، دو عدد قفس، یک رشته تور زنده گیری و سایر ادوات کشف و ضبط شد.

به گفته او، فرد متخلف دیگری که در منطقه شکار ممنوع دمولی شهرستان انگوت اقدام به زنده گیری سهره طلایی نموده بود، دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد. از این متخلف نیز 2 بال سهره طلایی و یک عدد قفس و یک رشته تور زنده گیری ضبط شد.

رحیمی هم چنین از کشف چهار قبضه سلاح توسط محیط بانان این اداره خبر داد و گفت: محیط بانان این اداره چهار قبضه اسلحه شکاری مجاز کشف و از وقوع شکار و صید غیر مجاز پیشگیری نمودند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی با تشکر و قدردانی از همکاری همیاران محیط زیست، از عموم شهروندان خواست هرگونه موارد تخلف مربوط به شکار، زنده گیری و نگهداری غیر مجاز پرندگان وحشی و شکاری و سایر گونه های حیات وحش  را از طریق شماره ارتباطات مردمی 1540 به اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.