مصوبات شورای پدافند غیرعامل استان اردبیل لازم الاجرا است

مدیر کل شورای پدافند غیرعامل استانداری اردبیل گفت: مصوبات شورای پدافند غیرعامل برای همه دستگاه‌های اجرایی استان لازم الاجراست.

محمد حسن پستی امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل خلخال گفت: همه مصوبات شورای پدافند غیرعامل مرکز استان و شهرستان‌ها حکم قانون را دارد و باید از سوی دستگاه‌های اجرایی اجرا شود.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری اردبیل افزود: در صورت استنکاف هر یک از دستگاه‌های اجرایی از اجرای مصوبات شورای پدافند غیرعامل، فرد و یا مسئول مستنکف و بی‌توجه به مصوبات این شورا مجرم شناخته شده و به دستگاه‌ قضایی معرفی خواهد شد.

او با بیان اینکه مباحث مربوط به پدافند غیرعامل در بسیاری از موارد، جدای از مباحث مدیریت بحران است، گفت: در حالی که مدیریت بحران استان بیشتر به بحران‌های طبیعی همچون زلزله، سیل ،طوفان و بلایای جوی توجه دارد ،توجه و نظر پدافند غیرعامل به بحران‌های انسان ساز و غیر طبیعی همچون حملات سایبری، فیزیولوژی و یا سایر موارد مشابه است.

پُستی افزود: تمامی موارد ارسال شده از سوی شورای پدافند غیرعامل خلخال از جمله تکمیل راه‌های استراتژیک، تکمیل پروژه تونل در مسیر راه‌های منتهی به استان گیلان، در مرکز استان مورد تایید قرار گرفته و برای تحقق خواسته مسئولین این شهرستان با تمام توان تلاش می‌شود.

هش تنش آبی این شهرستان گفت: مدیران شهرستان توانایی و امکانات لازم برای حل معضل تنش آبی خلخال را ندارند و کمک مدیران استانی در این خصوص ضرورت دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.