بخشودگی جرایم مالیاتی مشمولان تبصره ماده ۱۰۰

جرایم مالیاتی مشمولان تبصره ماده ۱۰۰ در چهارمحال و بختیاری بخشیده می‌شود.

عبدالله گنجی مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعریف یک بسته برای رضایت مودیان مالیاتی و تشویق مودیان به پرداخت بدهی مالیاتی گفت: بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی مشمولان تبصره ماده ۱۰۰ از جمله این بسته تشویقی است که در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: این افراد در زمان تسلیم اظهارنامه قرار بود مالیات خود را در پنج قسط پرداخت کنند که یا فراموش کرده‌اند و یا توان پرداخت نداشته‌اند که در صورتی‌که این مودیان تا پایان بهمن‌ماه به اداره‌های مالیاتی مراجعه و پرداخت کنند، بدهی مالیاتی و جرایم آن‌ها به صورت ۱۰۰ درصد مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


گنجی اظهار کرد: همچنین همه مودیان حقوقی که جرایم مالیاتی هر دوره و یا سال آن‌ها زیر ۲۰ میلیارد ریال و اشخاص حقیقی نیز که جرایم مالیاتی آن‌ها زیرپنج میلیارد ریال باشد نیز اگر تا پایان بهمن‌ماه به اداراه‌های مالیاتی مراجعه و اصل بدهی خود را پرداخت کنند جرایم مالیاتی قابل بخشودگی آن‌ها به صورت ۱۰۰ درصد بخشیده می‌شود.

وی در خصوص حمایت از تولید و فناوری‌های مبتنی بر دانش‌های نوین گفت: اگر مودیان بدهی مالیاتی خود را پرداخت کنند این اداره کل برای تقسیط مودیان اشخاص حقوقی دانش‌بنیان و سایر اشخاص تولیدی از تمام اختیارات خود استفاده می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
چرا تمام این سالها پول کشور پول مردم به سمت کسانی سرازیر شده که هیچ کاری در کشور و مردم نکرده اند هیچ مشکلی از مشکلات کشور و مردم را حل نکرده اند !!! هیچ گره ای از مشکلات را باز نکرده اند و فقط به طرق مختلف پول بیت المال رو چیکار کردن ؟؟!!! به جای اینکه پول و سرمایه ی کشور و بیت المال به سمت کسانی سرازیر بشود که باعث پیشرفت کشور و مردم بشوند و گره ای از مشکلات مردم باز کنند !!!!!