اعلام نتایج تغییر حوزه‌های انتخابیه نامزد‌های انتخابات مجلس

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در خراسان جنوبی از اعلام نتایج تغییر حوزه‌های انتخابیه نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام یعقوبی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در خراسان جنوبی گفت: براساس اعلام نظر شورای نگهبان در خصوص نتایج تغییر حوزه‌های انتخابیه نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نتایج به استان اعلام شد.

او افزود: در مجموع در حوزه تغییرات حوزه‌های انتخابیه در استان، ۵ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی خراسان جنوبی درخواست انتقال یا تغییر حوزه انتخابیه از استان به سایر استان‌ها را داشتند که با این درخواست‌ها موافقت شده است.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: هر ۵ نامزد که یک نامزد از حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف بوده، سه نامزد از حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان و یک نامزد از حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه به حوزه‌های انتخابیه استان‌های تهران و خراسان رضوی تغییر حوزه دادند و منتقل شدند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین ۴ نامزد از سایر استان‌ها از استان تهران و خراسان رضوی درخواست تغییر حوزه انتخابیه به خراسان جنوبی را داشتند که با این درخواست هم موافقت شد.

به گفته او دو نامزد از استان تهران حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام شهر و پردیس به حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف انتقال پیدا کردند و همچنین دو نامزد از حوزه انتخابیه مشهد و کلات به حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه انتقال یافتند.

حجت الاسلام یعقوبی عنوان کرد: همچنین یک نامزد در داخل استان از حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف تغییر حوزه به حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه داشته است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در خراسان جنوبی از تأیید صلاحیت ۱۱۶ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان براساس اعلام نظر شورای نگهبان خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار